bjuster-vastgoedbeheer-friesland-administratief-beheer

Administratief beheer van bjuster vastgoedbeheer.

Administratieve zaken kosten altijd veel tijd. Zeker als u er niet helemaal thuis in bent. Wij kunnen dit uit handen nemen. Met onze geautomatiseerde werkwijze en ervaring met vastgoedbeheer, kunnen wij deze rompslomp en het papierwerk uit handen nemen. Meer tijd voor andere zaken en minder zorgen over het administratieve beheer. 

Ontvang direct hoeveel u kunt besparen.

    Administratief beheer betekent dat bjuster vastgoedbeheer voor u:

    • Het contact onderhoud met de huurder
    • Maandelijks de huur incasseert en de bijkomende financiële afhandeling verzorgt
    • De waarborgsom beheert
    • Tijdig de huurder aanschrijft en zorg draagt voor de jaarlijkse huurverhoging
    • Voorschotten en kosten van diensten en servicekosten administreert en verrekend
    • Gemeentelijke belastingen en heffingen aan huurder doorbelast
    • Betalingen en eventuele huurachterstanden bewaakt
    • Aanmaningen verzorgt en indien nodig een gerechtsdeurwaarder inschakelt
    • Betalingen verricht met toestemming van de verhuurder
    • Debiteurenbeheer en bewaking van incassotrajecten

    Uw administratief beheer uitbesteden?

    Geen slecht idee. Wij beheren uw administratieve zaken voor uw vastgoed. En u geniet van meer vrij tijd zonder zich zorgen te maken over financiële kwesties. Neem contact op met bjuster vastgoedbeheer.

    Een glimlach bij onze huurders en verhuurders.

    Dat is waar wij iedere dag aan werken